środa, 31 maja 2017

... bo pojawiłaś się TY!






w moich wieczorach

tych pełnych smutku

otrzymałem prezent nowy

nie mogę spać, nie mogę śnić

- bo pojawiłaś się TY!

 


i tak powoli z tych moich składań

zlepku liter, co przez sen gadam

wiersz skleciłem taki w południe

a w nim zapisków prawie multum

zgęstniały chmury, przygasło słońce

 - i

nie mogę sypiać, nie mogę śnić

teraz przez Ciebie ten nocny tik

i choć do późna na kompie siedzę

z Tobą rozmawiam, przy Tobie śnię

 - i

nie mogę usnąć, bo chcę byś była

na tablicy wirtualnej wiersz mi stworzyła

bo w Tobie odkryłem moje tęsknoty

choć nie poczułem oddechów złotych

 - lecz

te Twoje oczy znam już na pamięć

są turkusowe, niebieskie, małe

i zapatrzony w przestrzeń snu

Proszę!

przyjdź dziś wieczorem

do moich furt

psa w kojec wpędzę

będziemy Sami

dużo mi powiesz

rozmowa zakwitnie majowymi pąkami!

 
Amadeusz, autor 25.05.2017
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz