czwartek, 4 maja 2017

💕 ...błogosławiona chwila kiedy Cię ujrzałem





darem dla mnie jesteś
błogosławiona chwila
kiedy Cię ujrzałem

jak mknęłaś lotem motyla

💕

motylica lekka
delikatne piórko
jak mam Ciebie nazwać
moja przyjaciółko


💕

wszystkie słowa
z serca i te z mojej głowy
o darze przymierza
o milczeniu mowy


💕

palce same piszą
słowa z klawiatury
nie byłbym tu sobą
nie odwrócę życia

💕


słowa same z siebie
wątek wiersza płodzą
a Ty jesteś daleko
wspomnienia mnie bodą


💕

ileż razy w roku
mknąłem autostradą
od kwietnia po jesień
bardzo prędko, żwawo


💕

darem dla mnie jesteś
błogosławiona chwila
kiedy Cię ujrzałem
jak mknęłaś lotem motyla


💕

motylica lekka
delikatne piórko
jak mam Ciebie nazwać
moja przyjaciółko


💕

wszystkie słowa
z serca i te z mojej głowy
o darze przymierza
o milczeniu mowy


💕

wybacz mi, że dużo
wierszy już wzbudziłem
ale Ty mnie porwałaś w niebo
a to, rozmija się z serca mego ciszą

Amadeusz, autor 04.04.2017

2 komentarze:

  1. W życiu piękne są tylko chwile,które odchodzą szybko jak motyle,piękne są twoje wiersze Amadeuszu,można czytać,czytać i czytać....Miło mi tu gościć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twoja reakcja, Renato. Moje progi są do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam.

      Usuń