piątek, 19 maja 2017

...dodaj mi sił, Sobą




uczucie mam w Tobie
Ty jesteś uczuciem
blisko mi do Ciebie
nie chcę odrzuceń

@🌼

wiem, że ciężki jestem
nie tylko z wagi ciała
ale z mych zachowań
międzypokoleniami

@🌼

szaleństw już nie będzie
stateczny mężczyzna
co otarł się o życie, a życie
popalić niejeden raz dało

@🌼

wyciszony, spokojny
takie CV z lat
potrzebuję towarzyszki
na ten ostatni z życia czas

@🌼

nie chcę samotności
Ty zapewne też!
wyjdżmy więc do wiosny
na majowy bieg

@🌼

będę Ciebie woził
przewodnikiem zostanę
mamy wiele wspólnego
"rzućmy się na siano"

@🌼

życie jest jak fala
falą jesteś TY
ja mielizną będę, odpocznij 
- na płyciznach mych!

@🌼

dodaj mi sił
Sobą!

🌼🌼🌼🌼🌼

Amadeusz, autor 02.05.2017

POWIĄZANE: ...miłość dawana jest najcenniejsza




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz