niedziela, 21 maja 2017

🌼 ... historia wspomnień - obecnie pustych!





wspomnienia, wspomnienia
jak ptaki w klatce
tłuką się dniem i nocą
na dokładkę


!🌼

w telefonie troszkę
wspomnień z Tobą mam
cóż, że zostałem -
na tym świecie sam


!🌼

nie narzekam, nie szlocham
pogodziłem się z tym
wszystko takie lekkie
ruszyło w życia zwykły czyn


!🌼

zdjęcia w klaserze
i w kopertach żółtych
historia wspomnień -
obecnie pustych!


!🌼

życie jak rzeka
meandrami płynie
nie zastanawiam się co będzie
nie szukam, nie płynę


!🌼

sięgam po telefon
wiem, że nie odbierzesz
czasem tak się dzieje
zostają pacierze


!🌼

mimo bólu w sercu
mimo pustki w głowie
nie sięgnąłem dna - nie piję
nawet "za zdrowie"!


!🌼

za kwadrans dwunasta
obiad idę zrobić
potem na spacer ruszę
rozlużnić po śnie, nogi


!🌼

dzień za dniem płynie
mam też obowiązki
życie płynie cudne
jak strumień rwący


!🌼

wspomnienia na zdjęciach
w pamięci Twe słowa
_mam być silny sobą!
_mam w życiu budować!


!🌼

fundament stoi
ja się w wierszach pławię
historia zwyczajna
_nie wabię tu panien


!🌼

czasem zastanawiam się

jak to jest w niebie

- czy przejdę Ci choć raz przez myśl?
 

KTO MI ODPOWIE, BO JA NIE WIEM ? 

!🌼

Amadeusz, autor 21.05.2017
 
POWIĄZANE: ...byłbym szczęśliwym człowiekiem