poniedziałek, 29 maja 2017

... jaki ten świat piękny

focha mam od rana
platformy G+ istna ściana
plusy jak te krzyże
martwią mnie


!

Rynek w Pszczynie


!

niedzielne popołudnie
przemknąłem furą cudnie
zobaczyłem kwiaty
świat piękny w te bławaty


!

Ogrody www.kapias.pl



!

i tafli spokojna fala
i żabka, co kumkała
i mewa i lot bociana
jaka ta przyroda kochana


!

a na platformie nudy
obrazki jak te znaczki
wklejane, podkradane
dziki bajer z huśtawki


!

lata lecą jak chmury
człowiek tęskny do Natury
Zimą, chyba powrócę pisząc

- wiersz jakiś rzucę

!

a teraz pląsam po łące
zalew oglądam i słońce
temperatura odurza -
od spacerów zmęczone odnóża


!



!

a w domu sen sprawiedliwy
i pomysł na dzień szczęśliwy
pod ramię z przyjacielem
zdobywać kolejną niedzielę


!

mam focha na spowiedż tutaj
prędzej zacznę się odurzać
na łące między kwiatami
- jutro spotkam się z górami!


@

Amadeusz, autor 28.05.2017


Pszczyna. Pokazowa zagroda żubrów - fotografia: PAW

1 komentarz:

  1. Amadeuszu.. mądrego dokonałeś wyboru
    miast czytać komentarze i śledzić liczne plusy
    zażyłeś mnóstwo świeżego powietrza
    i nabrałeś większego wigoru
    Podzieliłeś się z nami pięknymi widokami
    na licznie prezentowanymi fotkami..
    Radość z takiej wycieczki jest nie mała
    Tobie dała upragniony wypoczynek
    a nam kronika z podróży Twej została :)))
    Serdecznie pozdrawiam :)) MG

    OdpowiedzUsuń