sobota, 6 maja 2017

... Pozwól mi, Twoim wierszem być

..kiedy Twoje oczy ujrzałem
















Kiedy Twoje oczy ujrzałem
Natychmiast zrozumiałem
Że jesteś największą
_czułością, miłością!

💙💜💚❤🌼

W Twoich oczach jest brama
Co otwiera się dla mnie sama
Pozwala mi dalej iść -
Pisać Tobie ten list

💙💜💚❤💌

Bo w Twoich oczach
Mieszka delikatne uczucie
Serdeczność i zrozumienie nutek
Niepowtarzalne, jedyne! Jak Ty!

💙💜💚❤🌼

Kiedy Twoje oczy ujrzałem
Natychmiast je pokochałem
Ty, onieśmieliłaś mnie
Zaczarowałaś

💙💜💚❤🌼

Dziś wiem, o Tobie wszystko
Twoje oczy bramą Serca są śliczną
Pozwól, bym adorował tylko Ciebie -
Czułością! Szeptem! Miłością! Sobą...

💙💜💚❤🌼

Pozwól mi, Twoim wierszem być 📝
Paziem! Poetą!
Sobą!
Amadeuszem!

💙💜💚❤🌼

.......
Dla tej Pani, od stokrotek 🌼 dedykuję

Amadeusz, autor 03.03.2017

1 komentarz:

  1. Amadeuszu..wspaniały wiersz ..zresztą Ty dobrze o tym wiesz..żonglujesz sprawnie słowem..miło się czyta Twoje słowa..ot taka wdzięczna między Tobą a odbiorcą rozmowa :))) Pozdrawiam serdecznie :)) MG

    OdpowiedzUsuń