sobota, 6 maja 2017

♥..Stałeś się w moim życiu promykiem radości. Sylwia




Witaj Amo, wczoraj  chciałam
Ale w mych myślach Ciebie spotkałam
byłeś tak blisko i uśmiechałeś się do mnie
 
Opowiedziałam Ci wszystko, co wczoraj robiłam
lecz sen mnie ogarnął i dzisiaj się obudziłam
Już wypoczęta siły zebrałam, by dziś być gotowa
do nowych zadań które przede mną
 
Dzisiaj jest jedno trochę trudne wyzwanie
jednak wiem, że wykonam to zadanie
więc przyjdę do Ciebie
 
Życzę Ci dnia pięknego, słonecznego
Pamiętaj o tym, że gdzieś w oddali jest serce
w którym ogień przyjażni dla Ciebie się pali
 
Może pójdziemy ścieżka po lesie
Ty, będziesz mówił mi te piękne swoje wiersze
a wiatr je dalej do ludzi zaniesie
 
Stałeś się w moim życiu promykiem radości
u Ciebie tak pięknie i tyle ludzi tu gości
Niedługo muszę wyjść, ale wiesz że wrócę... 
 
Sylwia


(..nie jestem autorem wiersza,
który swego czasu otrzymałem
w komentarzu od Sylwi..)
Dziękuję za komentarz -
Amadeusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz