czwartek, 25 maja 2017

💕 ... szczęście w kokonie snu, leży przy mnie. Będziesz mój!



codziennie, budzę się wcześnie
poranek szumiący, za oknem deszcz
bębni kroplami o parapet balkonu
- jesteś!

@💕

zwinięty jak dziecko w łonie matki
przykryty kołdrą po uszy. Śpisz!
miarodajny oddech. Jedyny, co nie chrapie
- jesteś mój!

@💕

cichutko wysuwam się spod kołdry
na paluszkach mknę do łazienki
prysznic rozbudza i koi
wygładza sny po nocy... upojnej

@💕

wracam, tak samo cichutko
delikatnie wsuwam się pod kołdrę
emanujesz ciepło, które łapię łapczywie
przytulam się do pałąku Twoich pleców

@💕

radosna sama w sobie. Mój jesteś!
myśl jedna i druga przemyka we mnie
wsuwam dłonie pod Ciebie
zakuwam w ramion okowy. Jestem!

@💕

szczęście w kokonie snu, leży przy mnie
naciskam delikatnie biustem na plecy
czuję, że budzisz się, chcesz taaaak...!
mój oddech przyśpiesza, wspominam noc

@💕

Twe ciało tak gorące, jak jądro ziemi
mimo nagości, parzysz! grzejesz!
- mój mężczyzna! Mój!
wolny, zadbany, pachnący, delikatny

@💕

- jestem! - ja! - Twoja kobieta!
miłość, co wiąże! miłość jak pokarm!
- chcę jeszcze! Chcę! - słyszysz?
cała moja kobiecość scala się, drżę..

@💕

powoli przesuwam dłoń po Twym boku
do pasa i pośladków pełznę, skradam się
nie bronisz się. Płoniesz gorącem cały
- poddałeś się mym pieszczotom

@💕

nie z ciekawości, ale wiem, że chcesz!
lubisz to! - Nauczyłeś mnie siebie!
- kochaj mnie, zaraz potem. Proszę!
myśl i szept uzupełniają całość. Pragnę!

@💕

ciekawa dłoń obejmuje Twoją męskość
prostujesz się, nie śpisz, nie spałeś
- czekałeś! Lubisz jak powracam poranna!
- świeża! - chcąca! - pragnąca! - zaczepiająca!

@💕

ciche murmurando za każdym ruchem ręki
rozwierasz się jak nożyce przed naostrzeniem
Jeszcze! - szept jak echo, ponagla moje dłonie
wzmagam się w tym rytmie, rytm, rytm..

@💕


POWIĄZANE: widziałam w oczach Twoich ten jednorodny blask
 


Usiądż! - prawie jak komenda, a jednak prosząco
siadam! - ja, amazonka! jesteś mój! mój!
powoli rozkołysana pieszczota ud
pełna uwaga, kontrola by nie wypaść

@💕

murmurando tak ciepłe, tak zmysłowe
kołyszę się, kołyszę! Uwielbiam te wyścigi
miłosne, nagie, nasze i tak czułe
i piękne...

@💕

pościel wilgotnieje, deszcz rozkoszy
wypełnia łoże, płynie po podbrzuszu i udach
i totalna senność mego mężczyzny
- mknę pod prysznic, upojny poranek!

@💕
 
kocham Cię, śpij mój Mężczyzno!
idę robić obiad dla Nas
będziesz Mój!
AMO!
 
@💕
 
Amadeusz, autor 25.05.2017
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz