środa, 24 maja 2017

💕 ... szew pękał na pończosze - miałeś mnie!


 



tylko w pamięci tkwisz
i dłonie Twe gorące
jak dotykałeś mnie
na ścieżce płonącej


@💕

po podwieczorku zawsze
siadałam obok Ciebie
czułam Twoją siłę
czułam każde pragnienie


@💕

widziałam w oczach Twoich
ten jednorodny blask
kochałeś mnie bardzo
- ktoś skrócił Nam ten czas...


@💕

powracam wciąż na pewno
do tamtych słodkich chwil
delikatne pocałunki kładłeś
na owalu szyi i przegubów dwóch


@💕

i tak powoli rosło
pragnienie w obojgu Nas
ciepło Twoich dłoni
i moja rozpalona twarz


@💕

Twoja gorąca dłoń
zsuwała niżej się
pieściłeś moje uda
pończocha, pamięta jej bieg!


@💕

palcami zaczepiałeś
kroczyłeś wzdłuż i wszerz
szew pękał na pończosze
- miałeś mnie!


@💕

i ciągle o tym marzę!
i ciągle tego chcę!
byś mnie tak dotykał - zrób coś!
- ja, wierszem ożywię Cię!


@💕

smutno mi i samotnie
do chwil, co minęły
szare kotary na dni
noce samotne mi nasunęli


@💕

kiedy poczuję znów
gorączkę Twoich dłoni
i palce, co rzucały ognisty
miłości płomień?


@💕

ciągle o tym marzę!
szukam Naszych dni
- gdzie Ty? - gdzie ja?
- kto dopowie, mi...


@💕

Amadeusz, autor 23.05.2017 (560)

 
 
 

2 komentarze:

  1. Z pewnością powtarzam się...ale nie obawiam się użyć słów "piękny wiersz" *****
    -Powiesz to tylko wiersz
    By pisać sercem trzeba mieć wspomnienia w sercu
    Jak wiele pięknych wspomnień może zostawić po sobie miłość...
    Wspomnień dla Niej dla Niego
    Piękno miłości zostaje na zawsze w sercu...
    Można zakochać się wiele razy,ale tylko raz możemy powiedzieć to była miłość mojego życia...
    Nie chowaj swoich wierszy do szuflady dziel się każdym napisanym tekstem bo sprawiasz radość...:)
    Miłego wieczoru Amadeuszu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Reniu 💛
    Piękne i prawdziwe słowa. Mocne dają podwaliny dla mojego pisania. Fakt kochałem, skosztowałem miłości, która mną zawładnęła. Coś też zostało w pamięci z delikatnych pieszczot, które tak lubią kobiety. Co do wierszy_ mam ich multum i z 3 lat napisanych i nie wydanych na mych blogach na G+ . Wiersze są dostępne dla Wszystkich. Jutro kolejne pojawią się. Pozdrawiam Renię serdecznie. Amadeusz 😎

    OdpowiedzUsuń