wtorek, 30 maja 2017

💕 ... Twoich myśli daj mi posmakować..

 dla Ciebie, dedykuję
 




Twoich myśli daj mi posmakować
żeby były przy mnie od teraz
żebym wiedział, co Ci sprawi radość
na dziś! na jutro! na zawsze!



@💕

💕 ..jesteś taka delikatna

 
@💕

myślami się wymieńmy
postaraj się mnie zrozumieć
dla Ciebie jestem być może, kimś -
co życie przeszłe rozumie


@💕

o każdej porze dnia roku
i nocą i popołudniami
chciałbym być Twoim przyjacielem
a przyjażń, złączy się z Nami


@💕

nie wiem, czy wyrażam się jasno
nie wiem, czy mnie rozumiesz
potrzebuję spokoju -
a Ty spokój swój pięknie budujesz


@💕

kiedy słyszę Twe serce
jak rytmicznie takt swój odmierza
i głos, co werbalnie do serca mego
jak latawiec cichutko szybuje, dojrzewa


@💕

nie łam mi serca, słowami
że nie pisana Nam droga
że każde z Nas z obciążeniami
że... i kolejne, kolejne słowa!


@💕

nikogo już nie spotkamy
co szacunek ma w sobie
co serce zgubione odnalazł
więc chodżmy w tą jedną stronę!


@💕
- nie skrzywdzę Nas!
@💕


Amadeusz, autor 30.05.2017


POWIĄZANE: ...bo w Tobie niespotykana delikatność