piątek, 5 maja 2017

...Twoje słowa wielkie i miłe. Dziękuję.


paletę barwną daj mi Twoich oczu roześmianych




Naucz mnie_  Siebie!
Naucz, proszę!


🌼📝💬💌

Tak jak uczysz mnie
Jak mam gotować obiad
_ja nauczę Cię, mojego śmiechu.
 

🌼📝💬💌

Tak jak uczysz mnie mówić
_ja nauczę Cię, słuchać.
 

🌼📝💬💌

Nie możesz mnie niczego nauczyć
_ja nauczę Cię, wolności od siebie.
 

🌼📝💬💌

Uczysz mnie jak przejść przez życie
_ja nauczę Cię, biec za swoimi marzeniami.
 

🌼💬💕📝

_więc chodź
podaj mi Swe dłonie
poszukamy w tej nauce
Naszej miłości!
 

🌼💬💕📝

Naucz mnie_  Siebie!
Naucz wszystkiego o Twojej, miłości
...dla mnie.



Dla Ciebie_


🌼💕🌼💕🌼💕🌼💕🌼💕🌼

Amadeusz, autor 25.01.2017

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie

1 komentarz:

  1. *AMADEUSZU*..pięknie ubrałeś w słowa to
    co dla swojej Pani na dnie
    swego serca chowasz
    Uroczo dla niej rozkwitasz
    wierszem na wiosnę..
    Pisz proszę więcej i śmiało
    chcemy Ciebie czytać..i ciągle nam mało :))))Wierna fanka
    MG

    OdpowiedzUsuń