środa, 31 maja 2017

... tylko z Tobą rymować mogę




Tak więc spotkało się Dwoje Ludzi
Jak Plus z Minusem, by czas budzić
By ciszę skłaniać do zwierzeń
By innych uczyć istnienia pacierzem

🍀

Tak też we mnie życie płynie
Nie szukam choć mnie licho gryzie
Lubię, gdy inni się mną poją
Jak z źródła czerpią wiarę swoją

🍀

Nikomu nie obiecuję manny
Bom już utracił filar złudzeń
Wśród kobiet dzisiejszych
I kobiet dawnych

🍀

Na siłę chcą mi przypasować
Miłość i radość bym żył od Nowa
_za mną ciągnie się tabor zobowiązań
Na co mi kogokolwiek z sobą wziąć?

🍀

Lubię szermierkę moich wierszy
Spójrz, ile wejść jest tu po pierwsze
Po drugie tylko z Tobą rymować mogę
_litery słowo!

🍀

Widzisz więc, że żongluję sobą
Z Tobą jest O.K., i fajowo
Nie kusisz i nie dajesz ciała
Poprostu dla mnie Jesteś Wspaniała!

🍀

I niech tak zostanie (..Twoje imię..)

Amadeusz, autor 31.05.2017


POWIĄZANE: ..pamiętam Twój głos, wiesz, że nie potrafię zapomnieć.