piątek, 9 czerwca 2017

09.06.2017 ... Przyjażń, ubogaciła Amadeusza i Wenę od wierszy!



...stałaś się wierszy moich ozdobą..



 


Na poranną kawę
Na herbatę ciepłą
Zapraszam moją Wenę
_piękną i bardzo zwiewną



Na spacer między stronami
Na Twój profil raz wejdę

Ciebie na mój zaproszę
_wejdż'że!


Lata Nam mijają
Zmieniają się pory roku
Moją Przyjaciółką jesteś
Kilka kolorowych roków


Czas nie gra tu roli
Zawsze Sobie pomocni
Twardo stąpam po ziemi
Mam w Tobie Wenę od wierszy


Przyjażń, to dobra sprawa
Nie serce Nas połączyło
Twoje problemy kiedyś
Moje serce zgłębiło


I tak pomoc skrzepia
Nasze problemy wzajemne
Lubię jak do mnie piszesz
Z tak dalekiej strony Ziemi!


_ 🍇🍵☕🎨🎶🎧📝📦


Amadeusz, autor 09.06.2017


http://amando-bloger.blogspot.com/2017/06/09062017-otrzymaem-kiedys-taki-list-od.html
Nasza *przyjażń* trwa już kilka lat, jest szczera i niepowtarzalna. PAMIĘTAJ!DZIĘKUJĘ, ŻE POZWOLIŁAŚ BY BYŁ TWOIM PRZYJACIELEM.
Amadeusz

Pisz... 
 
 Bo ja lubię Ciebie czytać i uśmiechać się do Ciebie przez ramię

Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne Niczym anielskiej harfy granie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz