sobota, 10 czerwca 2017

💕 ... brak czasu na miłość - No time for love

 



 
miłość mnie goni
miłość jak rzeka
ona szczególnie
mnie urzeka


@💕

Twe słodkie słowa
usta i buzia
wzrok za Tobą goni
w ciałku chce się nurzać


@💕





@💕

uczucie ogniste
pięć razy z rana
budzisz się przy mnie
Ty, moja ukochana


@💕

miłość jak rzeka
rwista głębina
kobietę unosi
mężczyznę zakrywa


@💕

ach, kiedy i jak
z Tobą na wznak
lub w pozycji żółwia
na głupca i trzask!


@💕

pytania, zagadki
przypadki na stronie
seks i miłowanie
oto tylko one


@💕

nie chcę nic utracić
z obrazów i fotek
nie chcę zapomnienia
pieszczot i łaskotek


@💕

może przyjdzie miłość
taka jak ta Pierwsza
paryżanka kochała mnie
ja kochałem Jej serce!


@💕

i te lata dawne
to już prawie pół wieku
jeszcze Ją wspominam
siedząc na brzegu


@💕





@💕

rącza! młoda! zwinna!
smukła jak paseczek!
sięgała mi do ramienia
jak głęboka rzeka


@💕

wymazałem z pamięci
kiedy się żeniłem
kiedy rozwodziłem
wtóry raz to czyniłem


@💕

teraz w czasie realnym
szukam wciąż miłości
nie odnajduję nowej
bo nie ma czasu Ona w sercu mym
- zagościć!


@💕

Amadeusz, autor 09.06.2017



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz