wtorek, 13 czerwca 2017

... chcę żebyś wiedział, że łzy mam w oczach - nikt dla mnie wierszy nie pisał!

 

 Wena napisała:


Serce wierszem

Podkusiło

By napisać to wyznanie
 

 @💕
 


Bliskie myśli

Bliskie dłonie

Bliski jesteś

Drogi Panie
 

@💕
 


Lubię, gdy zaczepiasz

Mnie nieśmiale

Gdy strofujesz delikatnie

Piszesz o mnie tak wspaniale

Wszystko takie piękne

Składne
 

@💕
 


Chcę

żebyś wiedział...
 

@💕
 


że łzy mam w oczach

Gdy czytam Twoje słowa

Nikt dla mnie wierszy nie pisał

Tak jak robisz to Ty
 
 
@💕
 


- Twoja miłość jest wyjątkowa!
 
 
@💕
 
POWIĄZANE: ... 💕 💕 ...Godziny mają Twoje Imię!
 
Nie jestem autorem wiersza, - to WENY dłoń stworzyła - 11.06.2017)
Dziękuję, za rozmowę wierszem. Amadeusz
 
 
 
 
 
 
Amadeusz odpisał Wenie:
 
 

KOCHAĆ
MI
CIEBIE
NIE
WOLNO

LECZ
KOCHAĆ
MOGĘ
WIERSZAMI

BO
SENTYMENT
TO
BRZMI
CUDOWNIE
I
ZBLIŻA
SERCA

PRZYJACIÓŁ
NA
AMEN


Kocham Cię, jak Przyjaciel Przyjaciółkę
 💕
bezdotykowo i czystą myślą

Dziękuję, że Jesteś! Wenusiu!
Cdn...
 
Pisz... 
  Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię

Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz