poniedziałek, 12 czerwca 2017

💕 ... co mam Ci jeszcze napisać - Rycerzem Białym jestem


...stałaś się, moich wierszy ozdobą! ♥


zaczekaj na mnie

na chwilę

tylko otworzę bramę w podworcu

@💕

odpalę rydwan czerwony

i ruszę ku Tobie

w mym jezdnym kojcu

@💕

jeszcze przed świtem zdążę

jeszcze oczu porannych nie przetrzesz

ja będę!

@💕

zaczekaj na mnie

w tych wierszach

pisanych mym sercem!

@💕

będę stał u progu domu Twego

aż mnie wpuścisz

jak do serca Swego!

@💕

marzeniem sennym się jawisz

marzeniem za dnia

obok stoisz

@💕

co mam Ci jeszcze napisać

Rycerzem Białym jestem

bardzo, bardzo Twoim!

@💕

zaczekaj na mnie proszę

już czytałem mapę do Ciebie

wiem jak mam dojechać bryką

jak zdążyć

przed wstawieniem kropki

na kartce

lub

na Twoim turkusowym niebie...

@💕

Amadeusz, autor 12.06.2017




 
POWIĄZANE: ... czas w latach dziesiętnych liczony

Pisz... 
  Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię

Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz