czwartek, 22 czerwca 2017

... czasem tylko kreślę serce 💕








❤💕👥💬👣💔

Dam ci serce szczerozłote
Z ziaren piasku ułożone
Sama palcem je tworzyłam
W popołudnie z fal łoskotem

💛

W to południe, tam na brzegu
Ślad stóp w piasku jeszcze został
Biegaliśmy, co wieczora
Tak radośnie! Tak radośnie!

💛💛

Ty, do pracy rano wstałeś
Zamustrowany na okręcie
Odpłynąłeś w świat szeroki
Gdzie głębokie morza głębie

💛💛💛

Czas upływa wciąż niezmiennie
Gubię daty i godziny
Wypatruję z okien domu -
Czy już wracasz Ty, mój miły?

💛💛💛💛

Fala szarpie ramię brzegu
Szkwał po toni toczą wichry
Serce wygrawerowane w piasku
Trzysta razy zmyte w czystkę

💛💛💛💛💛

Rok już mija, Ty nie wracasz
Zapomniałeś o mym sercu
Fala cofa swe zakusy
Piasek wysechł, zwiędło serce

💛💛💛💛💛💛

Jakże kochać marynarza
Kiedy wytrwać tak się boi
Że ucieka z lądu serca
Woli pływać w fal odmętach

💛💛💛💛💛💛💛

Serce moje, dusza moja
Już nie kwili i nie woła
Czasem tylko kreślę serce
_jestem sama, w życiu poniewierce...

Tych miłości _zobiecanych
Tych przysięg _bitych w piersi
Tych rozpaczy _łez tak słonych
_nie chcę więcej! Pękło serce!

💛💙💜💚❤💔

Amadeusz, autor 20.05.2017