niedziela, 11 czerwca 2017

💕 ... daj mi szansę przy Tobie

...stałaś się wierszy moich ozdobą!
 
 

daj mi szansę przy Tobie
daj szansy ogarek
knotek


@💕

są dni i noce nie przespane
są dobre i są złe
czasem


@💕

nie szukam flirtu osnowy
nie bawię się z Tobą
dla żartu


@💕

zawróciłaś mi w głowie
bardzo dawno
i dawno


@💕

gdybym sumienia nie miał
gdybym był jak ten szczeniak
pewnie bym gonił, gonił Cię teraz


@💕

lecz czas
jaki Nas dzieli
jest w latach dziesiętnych liczony


@💕

korespondencyjna miłość
patrz! ile zapisanych między Nami
przez lata przybyło kart


@💕

kocham Cię tak jak powinno
to być w sercu Mężczyzny Dojrzałego
spalonego żarem klęski życia doczesnego


@💕

daj mi szansę przy Tobie
daj szansy ogarek
knotek


@💕

są dni i noce nie przespane
są dobre i te szczerozłote

podarowane, Twoje!

@💕

Amadeusz, autor 11.06.2017


Pisz... 
  Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię

Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz