czwartek, 8 czerwca 2017

💕 ... jest taka miłość, której pęka serce - There is a love that bursts the heart







kochałem Ciebie

kochałem


serce mnie bolało


kiedy ciche dni były między Nami



!💕


nigdy nie potraktowałem Cię żle

nie uderzyłem


tylko kochałem


kochałem sercem!



!💕


przysięgałem

na Biblię


i w urzędzie


jaką miłość mam dla Ciebie



!💕


kochałem Ciebie

od pierwszego dnia i nocy


sercem moim, ...duszę moją -


złożyłem na Twoich kolanach



!💕

POWIĄZANE: ... życie jest jakie jest wiedzą...



!💕


zawierzyłem Tobie

we wzajemność


w miłość


zaufanie



!💕


kochałem Ciebie

kochałem


serce mnie bolało


kiedy ciche dni były między Nami



!💕


i pękło serce

i miłość odeszła


zaufanie umarło


nie ma Nas, nie ma, nie będzie!



!💕

....ja nie chcę!


Amadeusz, autor 08.06.2017


...ja nie chcę Twego egoizmu, kobieto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz