niedziela, 18 czerwca 2017

.. jestem niezmiennie Twoim Przyjacielem

... - KTO JESTEŚ? - WENO OD WIERSZY!
 


@💕

...Czy dalej uważasz
że przyjacielem jest być tak łatwo?
Zastanów się, pomyśl
być może mnie zrozumiesz...


 @💕

Przyjacielem być trudno
ale to człowiek Obojga Płci
jest najpiękniejszą z istot żyjących
Kobieta i Mężczyzna


@💕

Nikt nie mówił Ci przy narodzinach
że będzie łatwo...
Teraz już możesz iść dalej
moja droga, zagubiona Przyjaciółko...


@💕

Weno!
Ty, która stałaś się wierszy moich ozdobą
pięknem treści wierszowanych róż
w ogrodach Amadeusza, odwiedzaj mnie


@💕

Nie żałuj świata
zacznij pracować nad sobą i dla siebie...
Uważaj na podstępnych młodych i starych mężczyzn
zbyt młoda jesteś, by utracić serce wolności


@💕

- To ten napis znalazłem u siebie
jakby na jakimś głazie, przed wstępem do siebie.
Nic to nie wnosi do życia?
A i to wielce możliwe, a i z tym się liczę...


@💕

_kiedy będziesz w potrzebie, wiesz jak mnie szukać
będę natychmiast dla Ciebie słowem i tajemnicą
jestem niezmiennie Twoim Przyjacielem
moje myśli nie grzeszą za Tobą! Czystość, to przyjażń!


@💕

stałaś się wierszy moich ozdobą
tylko Ty możesz zmieniać kartki w moim kalendarzu
verbal grapes & grande amore
wciąż będziesz ze mną, Wenusiu! 


@💕

Amadeusz, autor 18.06.2017



2 komentarze:

  1. Aleja gwiazd dla Ciebie ***************
    Piękne słowa :)
    I jestem pewna,że nie łatwo jest być przyjacielem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękno Twojego wpisu. Masz rację aby sprawdzić się w dziele *przyjaźń* trzeba beczkę soli zjeść, by okrzepnąć i nauczyć się, jak i kiedy wspomagać drugą osobę. Przyjaźń to źródło wielu tajemnic i czystości emocjonalnych. Najtrudniej dochować *przyjażni* między kobietą a mężczyzną. Mnie to udało się wiele lat temu i trwa do dnia dzisiejszego. Przyjaźń to *DAR* , kiedyś darmo otrzymałem, teraz darmo rozdaję. 🌹🍀💬💚

      Usuń