sobota, 24 czerwca 2017

💕 ... jesteś myślą, jesteś snem, jesteś moja dobrze wiesz

POWIĄZANE: ... codziennie przemierzam w myślach


deszcz za oknem
prawie grzmi
chmury płyną
poprzez łzy
deszcz już chlusnął
jak z ceberka
mokra ziemia
wszelka


@💕

myśli krążą
po mej głowie
nic w ten deszcz
chyba nie zrobię
więc rozmyślam
już od wczoraj
mętlik wspomnień
mam o Tobie


@💕

jesteś
w każdym dniu
i ranku
o poranku
po śniadanku
jesteś nocą
kiedy śpię
- mam w sercu Cię!


@💕

jesteś Myślą
jesteś Snem
jesteś Moja
dobrze wiesz
i ja twój
jestem od zawsze
sama mi to mówiłaś
o brzasku


@💕

cóż mi pisać
i co tworzyć - Jesteś!
brak mi Twoich oczu, powiek
ust i dłoni, rąk i ciała
moja głowa oszalała
mamy Siebie
tak od zawsze
i to napisałem, właśnie!


@💕

w każdej myśli
i w wspomnieniu
jesteś obok kształtem w cieniu
w myśli płochej tak bez żartu
duszkiem jesteś i masz wartość
w każdej myśli i modlitwie - Jesteś!
a ja tu na Ziemi
- tęsknię, bezgranicznie...


@💕

Amadeusz, autor 23.06.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz