piątek, 2 czerwca 2017

💕 ... kiedy miłość Ciebie chce - Ty, nie zastanawiaj się - bierz!


...Która pierwsza tekst wpisała - Niewolnicą mą została! 💕

POWIĄZANE:...Miło będzie mi oglądać te słowa u Ciebie




kiedy jesteś zakochana

kiedy okiem łapiesz pana


kiedy dekolt uwydatniasz


tak zachęcasz, boś Ty ładna



@💕


ciężko dzień ustabilizować

płonie dusza! płonie głowa!


rozum mówi - na co Ci On!


serce mówi - tylko On ! On! On!



@💕


niewolnicą słów się stajesz

zagubienie na prawo i lewo dajesz


motor życia na parkingu


a Ty, dyszysz przy wyszynku



@💕


trudno znależć równowagę

łatwo zgubić też odwagę


kiedy miłość Ciebie chce


Ty, nie zastanawiaj się - bierz!



@💕

Ona:

bardzo sprytnie mnie podszedłeś

Twoją niewolnicą jestem

Tobie serce, ciało dam

Ty, bądź mój! Mój Adam! Pan...

@💕


Amadeusz
 
Starszy Brat dedykuje ten WIERSZ - Siostrze Najmłodszej, autor 02.06.2017
wiesz, że istnieje *miłość korespondencyjna* Te Amo _ od AMO.



Pisz... 
 Bo ja lubię Ciebie czytać i uśmiechać się do Ciebie przez ramię

Pisz... 

 Bo słowa Twe są dźwięczne Niczym anielskiej harfy granie

TEN KOMENTARZ, NAPISAŁA DO WIELU, WIELU MOICH WIERSZY: WENA
DZIĘKUJĘ _ TWÓJ AUTOR I PRZYJACIEL, Amadeusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz