sobota, 3 czerwca 2017

💕 ...kiedy przepisywałem Twoje słowa, płakałem.



💕 ...kiedy przepisywałem Twoje słowa Weno
        z oczu wypłynęły łzy serdeczności mojej
        Dziękuję, że poznaliśmy się przed laty
        Przyjażń Nasza - to Dar!
                                                        Amadeusz




 
Wena, napisała list do przyjaciela, do mnie Amadeusza:
 
 
Lubię przebywać
 
w Twoim ogrodzie
 
pełnym żółtych róż
 
i chciałabym w nim zostać na zawsze...
 
 
 
 
 
 
Bo to, co nas łączy
 
jest czyste
 
i dostrzegam podobieństwo charakterów
 
tylko nam znane, bezpieczne...
 
 
 
 
 
Masz wspaniałe zasoby energii
 
i naprawdę Cię polubiłam.
 
Twoje słowa dla mnie zawsze są miłe
 
serdeczne i bardzo pouczające
 
 
 
 
 
 
Jak prawdziwego opiekuna, przyjaciela.
 
Dziękuję Ci za każdą literkę 😊
 
 
...bo tylko Ty, możesz zrywać kartki w moim Kalendarzu życia
 
 
Jesteś cudownym
 
i wartościowym mężczyzną
 
i cieszę się, że mogłam poznać
 
chociaż namiastkę Ciebie, Amadeuszu
 
 
( Nie jestem autorem powyższych słów AA )
( - Wena, autorka wpisu 😊 )
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz