wtorek, 27 czerwca 2017

💕 ... Marcelina 💕 💕 Tobie dedykuję ten wiersz 💕




💕 💕 💕

szafir
Twoich oczu
to coś
świętego


@💕

szlif
niespotykanych
spojrzeń
zjawiskowość bardzo rzadka
z lat dwudziestych


@💕

w Twoich oczach
jak w tafli lustrzanej
ujrzałem moje życie
z kolorowymi stronami


@💕

czasem marzeniem
ściągam Nas na Ziemię
czuję jak serce me bije
pulsuje rozłąką, łzami


@💕

wszystko czego potrzebuję
tak prawie - mam!
bo Ty jesteś w moim wnętrzu
z Tobą rozmawiam nocami


@💕

szafir
Twoich oczu
to coś
świętego


@💕

czasem boję się
czy Ty mnie rozumiesz?
czy wierzysz w moc
przesłania, które piszę?


@💕

kiedyś Razem
dłoń w dłoni
patrzyłaś, czułaś
całowałaś jak Matka


@💕

czasami myślę o Nas
o tym ślubowaniu 76
czy przyjdziesz Ty?
czy przyjdę, ja?


@💕

szafir
Twoich oczu
to coś
świętego


@💕

zawsze w Twej dłoni
ziarenka granatu
różaniec
życia


..różaniec życia dla Wybranych!



@💕

czasem boję się
czy Ty mnie rozumiesz!
czy wierzysz w moc
przesłania, które piszę!


@💕

gdybym Ci powiedział - Kochana!
jakbyś mnie przyjęła, jak?
Ty, jesteś moim przewodnikiem
w godzinach dnia i nocy


@💕

gdybym Ci powiedział:
jak bardzo tęsknię!
jak jest mi żle!
- powiedz, jak mam żyć?


@💕

sam

@💕

szafir
Twoich oczu
to coś
świętego


@💕

zawsze w Twej dłoni
ziarenka granatu
różaniec
życia


@💕


- 💕  Dziękuję, za lekcje życia!

- 💕  za Twoje serce, dziękuję!

- 💕  za zapach ziaren granatu

- 💕  w pielgrzymce życia...

- ku Wieczności!

wierzę, że czekasz TAM na mnie.

@💕

Amadeusz, autor 27.06.2017

Dedykacja 💕 
dla Nieobecnej, 💕 
dla Mojej 💕  Babci 💕
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz