niedziela, 11 czerwca 2017

@💕 ... Młodość jest fotogeniczna

...stałaś się wierszy moich ozdobą!


 
@💕

Młodość jest fotogeniczna
wczoraj klasę piękna ujrzałem
kiedyś, albo raczej dawno
tak z moją aparycją bywało

@💕

Teraz zarost siwy
bo czasami nie dbam
bo zagoniony, bo niewyspany
tak ze światem się żegnam

@💕

A kiedy przychodzi pora
że o kobiecie myślę
to Aspen na ścięty zarost
z buteleczki pryśnie

@💕

 
@💕
 
I krawat i koszula
garnituru zarys
kantka prasowana
_rzadko idę na całość!

@💕

A Ty, nie narzekaj
bo kiedyś mnie zabraknie
zostaną po mnie wiersze
_świeczka moja zgaśnie!

@💕

deprechy tam nie będzie
tak się łudzę czasem
melisy zapach i czosnku
_zakopią mnie pod lasem!

@💕

Młodość jest fotogeniczna
starość łypie okiem
dobrze, że moje nawala
_wolę już dotyk!

@💕

Amadeusz, autor 11.06.2017

... zaczekaj na mnie, nie przemijaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz