sobota, 24 czerwca 2017

💕 ... moja miłość jest tam, gdzie miłości wiele


 




moja miłość jest daleko
dalej niż myślisz
niż potrafisz to sobie wyobrazić
moja miłość jest tam, gdzie miłości wiele

@💕

codziennie przemierzam w myślach
dawne Nasze namiętności
spacery i wycieczki
wypady w góry i morza

@💕

nocne spacery przy barwnych lampionach
lampach wygasłych na Naszej ulicy
w Naszym ogrodzie zdarzeń
na balkonach wyobrażeń

@💕

tysiące pytań bez odpowiedzi
niedopita kawa, nie przeczytana gazeta
książki w biblotece i listy nieotwarte
ode mnie

@💕

dziś mija trzy tysiące dni
jak Ciebie nie ma
jak pusta uliczka
pusty ślad na piasku

@💕

moja miłość przekracza granicę
niedoskonałości ziemskich, mija mnie
uduchowiona, mocna i wolna
do Miłości jaką niebo Jej przygotowało


@💕




@💕

tęsknię za głosem
tęsknię za sercem
tęsknię do ciągłych przyjazdów
i rozjazdów Naszych nieobecności

@💕

nie skarżę się za los krzywy
niespełnione serca
łzy na policzkach
i w moich wierszach

@💕

tysiące pytań bez odpowiedzi
niedopita kawa, pusty horyzont
szum fal, halny, zielone łąki, wydmy
i Nasza rozdarta przyjażń, los śmiertelny

@💕

spoglądam na zegar, czekam -
kiedy nadejdzie ostatnia sekunda
życia dla mnie? - czekam, czekam i tęsknię
- za Tobą!

@💕

moja miłość jest daleko
dalej niż myślisz
niż potrafisz to sobie wyobrazić
moja miłość jest tam, gdzie miłości wiele.

@💕


Amadeusz, autor 24.06.2017

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, wiersz w układzie słów piękny ale smutny przynajmniej dla mnie.
      Dziękuję za *słowo serdeczne* _Amadeusz

      Usuń