poniedziałek, 26 czerwca 2017

💕 ... myślami za przyjaźnią - co ku miłości, dążyła

...dla Nieobecnej _ dedykacja, wierszem

... inny mężczyzna, inne doznania



na plażach nad Adriatykiem
na kamieniach i piaskach
i drobinie ziemi na glebie życia
Twoje kroki, moje kroki, echo

!💕

sens życia, radość jasna
jak blask zorzy, słońca łaska
otchłań ponad kreskę horyzontu
fale wody w turkusach, My!

!💕

myślami za Tobą, za młodością
za przyjaźnią - co ku miłości, dążyła
jakże mam zapomnieć ciepło plaż
parne powietrze i pot na plecach

!💕

daj mi jeden dzień na miłość
na pocałunek wspólny, na zwieńczenie
ramion, ud jak w Laokoona uściskach
noc przemienienia ku uczuciom

!💕

proszę Cię, daj mi noc
jedną jedyną, bym jak motyl wzlatał
w eteryczność niewinną
w zespolenie płodne...

!💕




!💕

sens życia, radość co minęła
co za horyzontem skryta
rozbita jak statek o skały
których nie widzieć mi przyszło

!💕

daj mi jeden dzień
jedną noc
niech przyjaźń w miłość obrodzi
życie ze śmiercią pogodzi, ten jeden dzień

!💕

Daj! ..bym nie płakał po Tobie
bym smakował to marzenie
- moje z Tobą niespełnienie...
Daj, ten jeden dzień! Noc!

!💕

Pamiętam jak oddalasz się
w nicość
w niebyt
- do Twojego uświęconego nieba...

!💕

mój czas nie ma litości dla mnie
i nic nie wydarza się od wielu lat
nawet ten jeden proszony dzień
w zapomnieniu serca, stwardł

!💕

daj mi jeden dzień na miłość
na pocałunek wspólny, na zwieńczenie
ramion, ud jak w Laokoona uściskach
noc przemienienia ku uczuciom

!💕

proszę Cię, daj mi noc
jedną jedyną, bym jak motyl wzlatał
w eteryczność niewinną
w zespolenie płodne...

!💕




💕
 
Amadeusz, autor 26.06.2017


2 komentarze:

  1. ... Daj , daj , daj , nie odmawiaj mi ! ....
    Jesteś grzesznikiem AspeNie ! Namawiasz do grzechu ... Oj , nieładnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy i każda jest w swoim doczesnym życiu osobą słabą i to w niczym nas nie wyróżnia. Jedni grzeszą czynem, ja grzeszę pisanym słowem. Czyż nie jest piękne czytać grzesznika? Pozdrawiam

      Usuń