środa, 14 czerwca 2017

💕 ... myślami za Tobą, myślami o Tobie


POWIĄZANE: ...w każdej sekundzie życia


myślami za Tobą
myślami o Tobie
tak stary, dojrzały
a Ty, szumisz mi w głowie


@

niecodzienne ranki
rower kolorowy
kwiaty i motyle
taki szum mam w głowie


@

otworzyłem oczy
ledwo ranek zajrzał
wysłałem podpowiedż
abyś na mnie wpadła


@
kiedy na mnie patrzysz
zza foli na zdjęciu
świat mnie mój porywa
tryb pracy przekuwam w zajętość


@

bo Ty Jesteś moją
Wenusią od liter
od blejtramów barwnych
od ziaren pszenicy


@

brunetka z brunetem
kiedyś taki byłem
złapali się w przestrzeni
wiersz przez to jest miły


@

korespondencja miłości
takie słowa barwne
czynów prawie zero
żyjemy przykładnie


@

czekam wciąż na Ciebie
Ty slalom masz w życiu
ja już i po przejściach
i po szansach w tym życiu


@

bajki i bajeczki
szansą są na Dwa
kiedy Ciebie spotkam
w realu, nie w snach?


@

Dziękuję, że Jesteś
że mnie lubisz tak
zaufanie wyrabia się
przez kilka lat!


@

Jesteś ze mną w sercu
które pragnie żyć
choć czasami chore
upada z sił


@

myśli me codzienne
za Tobą wciąż biegną
szkoda, że nie mogę z Tobą

długą przeszłości mam nić i cieńką

@

myślami za Tobą
myślami o Tobie
nie czuję starości
- Ty, mi szumisz w głowie!


@

Amadeusz, autor 14.06.2017



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz