niedziela, 4 czerwca 2017

..napisz w komentarzu, gdzie chciałabyś pójść na pierwszą randkę







czasem kapryśny jestem

choć serce mam dla każdego

zadufanych nie cierpię

i golizny u znajomego
 
 

 
 
nie trawię polityki

choć uwielbiam szczegóły prywatnie

nie popieram, nie wspieram

- czytaj mój tekst dokładnie
 
 
 
innowierców obrazów

zagubionych tekściarzy

pustych mirażów myśli

roju os, wlatujących w zakazy
 
 
 
tego nie lubię, i -

niech trzymają z dystansem

bo jak skorpion kąśliwy bywam

- nawet przed różańcem
 
 
 
a że czasem blokuję, tu i tam!

widocznie jestem jak każdy -

mam focha i dąsam się sam...

Adieu!
 
 
Amadeusz, autor 04.06.2017
 
świat do odważnych należy, kto nie próbuje, nie ma!
 

1 komentarz:

  1. Randkę powiadasz? Jak można iść z kimś na randkę co ma focha? :)))
    O ile nas znów nie wkręcasz..a jedynie przewrotnie zachęcasz
    chętnie wybrałabym się w góry by móc popatrzeć na świat trochę z góry..Zaczerpnąć górskiego powietrza poczuć tę magię i już niczego mi nie "trza" Może to nie miejsce na pierwsze spotkanie ale cóż...jeśli mój Partner będzie bał się ich..to niech w domu zostanie..:))) MG

    OdpowiedzUsuń