środa, 14 czerwca 2017

.... niech płonie horyzont nieba


@💕 @💕 @💕 @💕 @💕 @💕 @



przytul mnie
do serca
przytul
tam w oddali

niech płonie
horyzont nieba
niech się
niebo wypali

@

sekretów
wyrazów w zdaniu
nikt nie rozszyfruje
bo

- jestem dziś!
- będę jutro!
- moje serce za Tobą
  skromnie się tuli

@

i choć
westchnieniem
na stronie
jest czytana linijka

nie odbierze mi Ciebie
żadna przyczyna
lub
złośliwa chochlinka

@

nie prowadzę zapisów
serce moje zna daty
prześlicznego zdarzenia
jesteśmy jednacy

wierszem i słowem
gołębicą, aniołem
wielu pisanych wzruszeń
- bez zbędnych pokuszeń!

@

Amadeusz, autor 11.06.2017





1 komentarz:

  1. ..Szczęśliwa wielce Twoja Stokrotka..gdy tyle pięknych i czułych słów spotka..Niech Wam na dobre wyjdzie to spotkanie..Tobie Amadeuszu niech też coś od niej się dostanie :)))MG

    OdpowiedzUsuń