wtorek, 27 czerwca 2017

💕 ... okno otworzyłem na świat


... powinienem zapomnieć

  
@💕
 
 
duszna noc wczoraj była
nie mogłem wcale spać
wstałem, zrzuciłem kołdrę
okno otworzyłem na świat 
 
 
@💕
 
 
ciemna noc, prawie głucha
niebo upstrzone od gwiazd
kolorowe i złote, dalekie
galaktyki planet i karłów świat 
 
 
@💕
 
 
powiew chłodnego powietrza
otulił ramiona me
poczułem czar,  że to wiosna
o Tobie myśl potoczyła się 
 
 
@💕  
 
 
pamiętam hotel i drogę
i miasto tak bliskie mi
Hel i ja przy Tobie
śnić zacząłem ten wpis
 
 
@💕
 
 
wszystko takie odległe
takie piękne jak Ty
i szum fal Bałtyku
ja w piżamie i sny 
 
 
@💕
 
 
ciepło Twojego ciała
mój oddech gorący tak
wieczorne gwiazdy -
na molo, krzyk mew. My! 
 
 
@💕
 
 
czasem jeszcze wspominam
kiedy stoję przy oknie
ile to lat upływa i wiosen
takich płynących w poprzek 
 
 
@💕  
 
 
niebo na nieboskłonie
jak szal i koronki nić
tyle jeszcze pamiętam
Ty, moją Gwiazdą w tę noc! 
 
 
@💕  


ja tylko wiersze piszę
 
@💕  
 
 
duszna noc wczoraj była
nie mogłem wcale spać
wstałem, zrzuciłem kołdrę
okno otworzyłem na świat 
 
 
@💕
Amadeusz, autor 27.06.2017
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz