środa, 21 czerwca 2017

... Panią szukam, to jest modne!






cisza, spokój i daleko
ten wieżowiec za tą rzeką
na balkonie tylko ja
myśl i kawy smak


!

lata lecą, My jesteśmy
smak miłości w Nas się mieści
chmura niebo przeczesuje
deszczu nie ma, ja zwariuję


!

cisza, spokój, ciepły pokój
senek w oku i niepokój
do tych chwil - co były
kiedy dwa serca się tuliły


!

wciąż Cię widzę, wciąż też czuję
dłońmi Ciebie obejmuję
usta, zapach i zwieńczenie
nocne miłosne połączenia


!

dzień powoli mi się sączy
dziś nie wydam grosza piniądzy
będę dzisiaj na balkonie
marzył o eroskłonie


!

zapach skóry, pot perlisty
nagły prysznic, oczywisty
krople, mokra skóra w pasie
chodż do mnie - mój Dziubasie!


!
cmok i cmoczek i skuszenie
rączek miłe przytulenie
oczko błyszczy z ciekawość
smak języka wargę gości


!

kilka takich okrążeń w locie
mam Cię miły mój trzpiocie
tylko kochać!
tylko pieścić!


!

potem kołdra cała płonie
My na Sobie, Ty pod spodem
cwał i galop, ruchy w tłoku
sapiesz chłopcze, ja na boku


!

tej zabawy zawsze bywa
Ty zadowolona, potem taka miła
jeszcze troszkę, jeszcze ciut
i eksplozji CUD!


!

na balkonie siedzę w krześle
myśl po głowie biegnie, trzeszczy
te wspomnienia, mam ich dużo
może erotyk napiszę niedługo


!

kawa smaczna w nozdrza bucha
a z balkonu widok chucha
piękne góry, niebo, szczyty
HASŁO:  "szukam kobity!"


!

dzień za dniem w mijane idzie
nocą pustka jak w tej bidzie
żle samemu grzać jest kołdrę
Panią szukam, to jest modne!


!

Amadeusz, autor 21.06.2017



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz