czwartek, 29 czerwca 2017

💕 ... pomóż mi biec - za Naszymi wspomnieniami



 
......dla Nieobecnej _ dedykacja, wierszem ...
 
💕
 
 
weź mnie za rękę
weź do wspomnień
przypomnij wodę, plażę
zefiru powiew, dotyk
 

@💕
 

weź mnie za rękę
przypomnij marzenia
wspomnienia, przypomnij
dotyk dłoni, ust
 

@💕
 
 
 
 
@💕
 

weź mnie za rękę
zaczaruj -
powiedz, że istniejesz
między mymi snami
 

@💕
 

weź mnie do Siebie
otwórz drzwi otchłanie
przytul jak wędrowca
i ocal Naszymi wspomnieniami
 

@💕
 
 
 
 
 
 
@💕
 

weź mnie za rękę
już starość wita w klubie
słabo widzę na schodach
pomóż mi biec - za Naszymi wspomnieniami
 

@💕
 

weź mnie za rękę
chcę poczuć ten dreszcz - co nie mija
co spala na popiół Feniksa
budzi Anioła, wiem, że to chwila
 

@💕
 
 
 
 
@💕
 

weź mnie w Siebie, jak kiedyś
weź, w Tobie spocząć chcę
Ty, dla mnie miłość tak prawdziwa
- jedyna!
 

@💕
 

weź mnie za rękę, pomóż mi biec -
za Naszymi wspomnieniami
powiedz, że istniejesz
między mymi snami
 

@💕
 

Amadeusz, autor 29.06.2017
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz