środa, 14 czerwca 2017

💕 ... płyniemy na równoległych rzekach!






Twój głos

serce me budzi

choć jesteś

daleko


@


poezję jaką

w Sobie masz

urzekasz mnie

- rzeko!


@


słyszę Twoje słowa

często, choć milczysz

wyimaginowana werbalność

nierealność


@


czasami czuję

dotykasz sercem

poezją Twój dotyk

dla mnie szczęściem


@


otwarte drzwi

do mnie

i serce przyjazne

klucz poezji w zasięgu, to ważne


@


i nie kuszę Ciebie

bo znam wartość Słowa

Przyjażń dla Przyjażni

jak Najświętsza mowa


@


poezję masz w Sobie

ciągle mnie urzeka

Oboje płyniemy

na równoległych rzekach!


@

Amadeusz, autor 14.06.2017








1 komentarz:

  1. Niewiem Kogo miałeś na myśli Amadeuszu...ale wiersz jest tak piękny. ..Ja chcę płynąć po równoległym brzegu...przyjaźni wirtualnej...ale jakże ciekawej...i dużo czasem nie trzeba...tylko zrozumienia pragnę...bez "czytania miedzy wersami...bo przecież nic nie ma miedzy Nami...oprócz. ..przyjaźni...wirtualnej...miłe to mieć kogoś niby daleko... a blisko..😊🌷

    OdpowiedzUsuń