piątek, 23 czerwca 2017

❤💕♥ ..Syn powiedział do mnie - Kocham Cię, Tato!



...Okazji Dnia Ojca a.d.23.06.2017r.

 
 
- Tato!

Z okazji Twojego Święta życzę Ci
mnóstwo radości i zadowolenia ze mnie
z Twojego Syna
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥
 
Bądż zawsze szczęśliwy
i taki, jakiego pamiętam z dzieciństwa
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥
 
Nie przejmuj się dziwnymi ludżmi wokoło
- najlepiej żyj tak jak do tej pory, na luzie
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥
 
Wiem, że jesteś szczęśliwy
Życzę Ci dużo zdrowia, cierpliwości
i wytrwałości do lekarzy i urzędów w tym kraju
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥
 
Pisz wiersze i maluj kolorowe obrazy
Lubię jak olej z farb pachnie w naszym domu
Moje koleżanki czytają Ciebie na G+
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥
 
Mam nadzieję, że nigdy Cię nie zawiodłem
i nie zawiodę, ciesz się spokojem od pracy
i dbaj o zdrowie - widzimy się za dosłownie tydzień
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥
 
Choć w tym tygodniu sprawiłem Ci niespodziankę
 - PRZYJECHAŁEM!
By wspierać Ciebie! Jesteś dla mnie Wszystkim!
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥
 
Kocham Cię, Tato!
Takich jak Ty, rzadko można spotkać
Dajesz mi miłość, o jakiej marzą inne dzieci
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥
 
Jestem radością dla Ciebie, wiem to!
Stale okazujesz mi piękno naszych uczuć
Dziękuję, za Twoją miłość ojcowską, samotną!
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥
 
Prezent dla Ciebie Tato już tu czeka
Zdałem wszystkie egzaminy na 5
Twój - S.
 
❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥ ❤💕♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz