wtorek, 20 czerwca 2017

... szacunek mam dla Ciebie




 

otworzyło niebo Nam
nowe dni, nowe noce
wiosenne westchnienia
nowe marzenia, zorze


!

nie obiecuję sobie
nie obiecuję na pewno
jedno wiem, że pękła
- moja przeszłość


!

i nie muszę wracać
do chwil, co minęły
co nie wrócą nigdy
do śladów na Ziemi


!

spotkałem przyjazne
serce zagubione
głos nowy poznałem
mknę w tamtą stronę


!

czas nowy w zdarzenia
do życia pełnego
obudził Nas znowu
do życia nowego!


!

dziś zimno i deszcz
a wczoraj słońce z góry
słyszałem Twój głos
słowa sycącej Natury


!

inny mężczyzna
na profilu bywa
inny w blogach
zagadka prawdziwa!


!

kiedy mnie spotkała
usłyszała głos
zrozumiała, że życie
to taki cudny trzos


!





rozrzucone słowa
teksty i muzyka
czasu nie odgadniesz
jak się nie przywitasz


!

inne
lecz prawdziwe słowa z bliskości
dobrze było Cię spotkać
miarą wzajemności


!

nie obiecuję sobie
zbyt wielu rzeczy
szacunek mam dla Ciebie
i niech ten czas Nam nie uciecze


!

poszukam radości
na niebiańskiej stronie
wzlecę wzwyż jak skowronek
gdy serce w przyjażni zapłonie


!

Amadeusz, autor 18.03.2017



MOJA PRZYJACIÓŁKA JEST TAKA DELIKATNA

1 komentarz:

  1. ..Wspomnień czar mija powoli..
    Uciekają dawne dni..i coraz
    mniej przeszłość boli..
    Cud niepamięci w głowie tkwi
    Przyszłość choć też mało znana
    korci nowością i uśmiecha się do Pana..
    Bo żeby przeżyć coś nowego
    trzeba zamknąć na klucz
    drzwi życia poprzedniego
    Wspomnienia dobra rzecz
    lecz nie da się z nimi
    do nowego życia biec..
    Pozdrawiam Poetę Amadeusza ,który serca niewieście adoruje i wzrusza :))) MG

    OdpowiedzUsuń