sobota, 17 czerwca 2017

... 💕 Twoje imię 💕


POWIĄZANE: ..miłość, co była odeszła
 

pada deszcz
a krople więdną
po szybie spływają
życie za nic mają
 
@💕
 
zapatrzony w krople
myśl taką układam
abyś Kroplą była
i mnie oświeciła
 
@💕
 
dlaczego na świecie
tak mało miłości
tak przyjaciół mało
dużo obojętności
 
@💕
 
pada deszcz od wczoraj
mokro dookoła
kałuże na trawie
bawią moją żabę
 
@💕
 
zapatrzony w krople
snuję myśli mokre
czuję rytmu bicie
o przeżroczyste szyb nicie
 
@💕
 
od kropli do kropli
marzeniem wstępuję
chciałbym by te krople
tworzyły Twoje imię

 @💕


 

@💕
 
mojej tęsknocie
brak tych kropel wielu
mojej miłości brakło
i wesela w kościele
 
@💕
 
czas jak rzeka płynie
z wielu kropel deszczu
i z tej rosy na łące
i z łez, co kapią w jęku
 
@💕
 
chciałbym, żebyś była!
żebyś zmartwychwstała!
echem serca już nie była
ale obok mnie stała i stała..
 
@💕
 
pada deszcz
a krople więdną
po szybie spływają
życie za nic mają
 
- jak ludzie konają.
 
@💕

Amadeusz, autor 17.06.2017



...czas i życie biegnie wciąż do przodu
 a utracone nie wraca, nigdy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz