sobota, 10 czerwca 2017

💕 ... w Tobie - odkryłem moją Gwiazdę!

...stałaś się wierszy moich ozdobą!


POWIĄZANE: ... Bo to, co nas łączy jest czyste



zaczekaj na mnie, nie przemijaj
odnajdę w Tobie, gdzie tkwi siła
gdzie promień serca, które bije
ze wszelkiej ukrytej żeńskiej siły

@💕

zaczekaj na mnie na rozstajach
tam, gdzie las i jeziora fala
gdzie łąki zdrowe, kwiaty wonne
tam zaczekaj, gdzie wschodzi słońce

@💕

dla Ciebie - serce mam przyjazne!
w Tobie - odkryłem moją Gwiazdę!
Wenę - dla wierszy, które czytasz
zaczekaj proszę, tam gdzie cisza!

@💕

myślami wczoraj, dzisiaj z rana
pewnie jesteś w ogródku zapracowana
masz dobrą rękę do liściastych
dbaj o róże żółte, co wzrosły po trzynastej

@💕

kiedyś Cię spotkam, mówię sobie
odkryję przed Tobą serce moje
przyjażni Dar, co mknie z latami
przecież Oboje jesteśmy tacy sami

@💕

zaczekaj na mnie, nie przemijaj
choć lata lecą, zwłaszcza moje
poprowadzę Cię za rękę
nad turkusowe piękne zdroje

@💕

tam się przemienisz w anielicę
porwiesz mnie z Sobą w stronę świtu
złożysz w ofierze tej przyjażni
Razem w wierszu będzie żyć rażniej!

@💕
 


@💕

zaczekaj na mnie na rozstajach
tam, gdzie las i jeziora fala
gdzie łąki zdrowe, kwiaty wonne
tam zaczekaj, gdzie dom Twój i słońce!

@💕

Amadeusz, autor 10.06.2017


Pisz... 
 
 Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię

Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz