środa, 14 czerwca 2017

... Wasz, autor Amadeusz. Stary facet z krzywą duszą...


study, college and university image on We Heart It



Pisanie moich wierszy, taki wygląd ma:

komputer

dużo kartek, brulion, kilka długopisów

kartek samoprzylepnych na słowne myśli



Czasem wiersz budzi się we mnie

i jest efektem chwili.

Czasem wiersz rodzi się w bólach kilku dni

Lubię moje wierszowane ogrody



Obowiązkowo kubek z kawą

lub herbata do delektowania się przy czytaniu

Pisanie i poprawianie dużo zajmuje mi czasu

To nie to samo, co wkleić zdjęcie lub gif



Ja tylko wiersze piszę! Tak! Ja tylko wiersze piszę!!

Nie doszukujcie się w treści zbyt dużych prawd

Tam, gdzie moje wspomnienia, tylko ja wiem - gdzie są!

reszta, to posmak fantazji z dobrego obserwowania życia



Kocham Was moje Czytelniczki i Czytelnicy

za liczne komentarze, dzięki nim dostaję energię

by pisać i chcieć pisać, tu i teraz, dla siebie też!

Duże grono Pań identyfikuje się z tym, co i jak piszę!



Wiersze są dla Was, możecie robić z nimi co chcecie

życie tak krótko trwa, niczego nie zamierzam zabierać

Coraz bardziej odczuwam zmęczenie i niedowidzenie

nie jestem doskonały, a zdrowie od lat też kiepskie


Wasz, autor Amadeusz.


Bardzo Wam, Kochani Plusikowcy DZIĘKUJĘ za wszystko

I za te (+) plusy i minusy, za słowa pisane

Szkoda, że niektórzy z Was -

nie wierzą w "przyjażń wirtualną"

pewnie nie doświadczyli w życiu takiej formy uczuć

są i też tacy -

co mi zazdroszczą "sami nie wiedząc czego"

- bo przecież ja nie istnieję, realu tu nie ma.



Lubię to moje pisanie, dociera już do mnie

ta wiadomość kierowana od Was

że terapeutyczne są to treści i nie wolno mi zniknąć!

Jeszcze nie czas i pora, tak chcecie...!



Z czasem i oliwy braknie w lampce, knot się spali

i u mnie powoli nastaje to, że oliwy zaczyna brakować

Wena, która przez lata mi towarzyszyła, wydoroślała

a ja Ją wciąż widzę taką młodą, bo Ona jest młoda



Nie wiem, jak to będzie ze mną dalej

Nie wiem, bo w życiu nie jest lekko

Zasoby, pokłady energii z czasem się wyczerpują

- człowieka też to dotyczy, a co dopiero autora.



Posmutniałem. Pewnie to widać i czuć.

Przeczytajcie ten dodatek w poniższym linku, niech otworzą się oczy niektórym


Amadeusz, autor 14.06.2017



Nie patrz za mną
Gdy odejdę

Nie płacz za mną
Łez zielenią

We mnie nie ma tych poruszeń
Co na wiosnę się zielenią

Jestem jak gazeta stara
Stary facet z krzywą duszą

Nie płacz proszę moja Miła
Na cóż Nam tych wszystkich wzruszeń
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz