czwartek, 22 czerwca 2017

... Wenusia wielu wątków 💕




Wybacz mi,
że tak się rozpisałem tymi wierszami,
ale nie potrafię tego tak realnie wytłumaczyć.


 
i choć daleko jesteś
mam Cię między wierszami
razem biegamy boso
razem trącamy się łokciami

@💕

nie ma chwili oddechu
są prace ogrodnicze
róże co wzrosły przy płocie
i kalina w skalniku

@💕

i choć daleko jestem
czujesz moje tchnienie
w zdaniach podpowiedzi
wiele odpowiedzi

@💕

są na tym świecie zdarzenia
że słowem wiersza opiszę
nie tracę zapału wcale
bo uwielbiam ciszę

@💕

jesteś moją Siostrą
Wenusią wielu wątków
z Tobą wybrałem wiersze
bo jesteś ze mną od początku

@💕

i choć daleko Nam do Siebie
czuję, że Jesteś obok
Ty mnie wspierasz młodością
ja stoję stary i obok

@💕

czas piękny i radosny
i noc purpurą płonie
dodałaś mi wigoru
palę go, jak hasz o zmroku

@💕

i choć daleko jesteś
mam Cię między wierszami
razem biegamy boso
razem trącamy się łokciami

@💕

popłynąłem znowu
wierszem rozbijam się
jak rzeka w nurcie
płynę przez całą Polskę

!💕

- złap cumę...
- nie chcę Naszej rozłąki...
- dla Ciebie byłem i będę zawsze...
- Twoim Przyjacielem!

@💕

Amadeusz, autor 11.06.2017



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz