czwartek, 15 czerwca 2017

@ ... wiersze moje kochane są ze mną i dla nich zostanę!


 
 
@
 
 
..wiersze moje kochane
są ze mną i dla nich zostanę!

@
 
 
..miłość, co była odeszła
a te co czasem coś chcą -
niestety, nie po drodze ze mną!
 
@
 
 
 
 
@

..jestem tylko śmiertelnik
mam swe wady
brakuje mi czasem odwagi
by życie z kobietą wiązać
nogą w tańcu się trącać!
 
@
 
 
 
@

życie stateczne mam
obowiązków masę
i nie jestem sam
choć jak popatrzę w lustro
- samotność mi pisana!
 
 
@
 
 
@

wierność! mimo zachodów
nie szukam flirtów i miodów
jestem szalupą wśród fal
będę pisał, lecz sam -
dla Was! Plusikowców z G+
 
@



Amadeusz, autor 15.06.2017


1 komentarz:

  1. Pisz...bo masz dar do tego
    Kiedy wyłączy się rozum a serce pisze
    piękne wersy trafiają do nas
    My plusikowce G+ będziemy czytać,sprawiasz radość nie jednej z nas
    Godzi się usiąść jak do książki w skupieniu i wyciszeniu.
    Pisz a my nagradzać będziemy plusikami
    Wena niech pozostanie jak najdłużej Twą towarzyszką ...
    Radości Ci życzę...:)

    OdpowiedzUsuń