sobota, 15 lipca 2017

💕 ... jak patrzę na sukienkę "paryżanki"

Paryżanka i ASPe

@💕
 
młodość moja
taka piękna była
w tym kolorze kwiatów
uśmiechnięta każda chwila

@💕

w tym kolorze randki
jak patrzę na sukienkę "paryżanki"
zawsze przez te pięć lat
byłaś ze mną i byłaś

@💕

a ja Twój, na zawsze miałem być
jeździliśmy po polach, po dworach
i zabytki okoliczne zwiedzaliśmy
dłonie w dłoniach tuliliśmy każdym razem

@💕

bo Ty, dałaś mi posmak Miłości
nauczyłaś kochać ze wzajemnością
nauczyłaś cierpliwych zdarzeń
mieliśmy masę marzeń

@💕

to było czterdzieści lat temu
jak ten czas leci, nie wiedzieć czemu
oczy wpatrzone i serca gorące
przetkam ten wiersz - muzą od Maria Alejandra

Zdjęcie profilowe użytkownika María Alejandra
María Alejandra
 
Dziękuję, Maria za natchnienie muzyczne
Słuchając smyczków, wiersz napisałem
O mojej młodości i miłości do "paryżanki"
Raz jeszcze, dziękuję przyjaciółko!
ASPe
 
Gracias Maria de inspiración musical
Escuchando a las cuerdas, escribí un poema
Acerca de mi juventud y el amor "Parisienne"
Una vez más, gracias a mi amigo!
ASPE