środa, 12 lipca 2017

💕 ... Na co, Ci te tatuaże?






💕

Prosiłem, prosiłem

Na nic prośby się zdały

Zrobiłaś na udach

Tatuaż nieśmiały


💕💕


Na co, Ci te kwiaty

Wydziergane igłą

I bez tej fastrygi

Jesteś taka piękna!


💕


Miłość jest w ukryciu

Nie musi być znaczna

Na co, Ci ta grafika

Dla mnie jest nieskładna


💕💕


Kiedy byłaś w ciąży

Ciała nie tykałem

Świątynią dla dziecka

Byłaś moją całą


💕


I mimo rozstępów

I przebarwień z ciąży

Kochałem Cię sercem

Bez wyjątków


💕💕


Mknęły trzy lata

A Ty, tak z przekory  

Wymalowałaś uda

Barwnik jakiś chory!


💕


Tatuaż jest dobry

Na czasie wnet bywa

Ale kiedy ciało sprężyste

W młodości gibkiej bywa


💕💕


Potem lat przybędzie

Skóra wiotka, krucha

Kwiat na udach zwiędnie

Będziesz niespokojna -

jak przelotna mucha!


💕

Amadeusz, autor 12.07.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz