czwartek, 20 lipca 2017

💕 ... Najcenniejsza z poznanych mi - Kobiet!

💕 + 💕 ... Twoje delikatne pieszczoty



( Tobie dedykuję, moje wspomnienia)



💕

zapach Twej skóry zniewala mnie
Twe usta kuszą przy kolejnym pocałunku
włosy zasłoną i latawcem wolności
radość Twych spojrzeń, falą na oceanie


💕💕

nie potrafię nie opisywać Cię
jesteś westchnieniem moich snów
kiedy patrzysz na mnie, pamięć powraca
do szarej koszuli, zadry na plecach zadanej paznokciem


💕💕💕

kochałem Cię, pieściłem, aż do ostatniego oddechu
do jęku, który wciąż w uszach drga jak metronom
czasem nieogolony, drapałem Twe sterczące sutki 

Ty wciąż powtarzałaś dbaj, dbaj o siebie

💕💕💕💕

nie muszę sobie Nas wyobrażać
bo Ty jesteś we mnie, a ja wciąż piszę o Tobie
moja miłości, moje marzenie, zdarzenie, przyjaźni
Moja Najcenniejsza z poznanych mi - Kobiet!


💕💕💕💕💕

Amadeusz, autor 20.07.2017


 



Jeśli byłabyś tu dziś wieczór
Barwy drzewa
Zaczynają mnie odmieniać
Kwiaty powiedziały, że tak będzie
Tak piękne życie jest dla mnie
Odświeżenie z morza
Kropla deszczu spadająca na mnie
Nabłyszczenie z tęczy
Kolorowy żart

Jesteś moim szczęściem
Niezaprzeczalnym cudem
Usiłuję Cię dogonić
Doścignąć w moim umyśle
Jeśli byłabyś tu dziś wieczór
Wyobraź sobie teraz, jakie byłoby życie
Jeśli byłabyś tu we mnie
Pomyśl teraz, jakie mogłoby być życie

Zapach Twej skóry
Kobieta wewnątrz
Nieważne, gdzie spojrzę
Nasza przyszłość wygląda tak dobrze

Jesteś moim szczęściem
Niezaprzeczalnym cudem
Usiłuję Cię dogonić
Doścignąć w moim umyśle
Jeśli byłabyś tu dziś wieczór
Wyobraź sobie teraz, jakie byłoby życie
Jeśli byłabyś tu we mnie
Pomyśl teraz, jakie mogłoby być życie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz