sobota, 15 lipca 2017

💕 ... rozpalasz mnie sobą


Zdjęcie
 
!💕
 
stos mych myśli
i pomysłów
zagubionych dni
kołtuneria, liche sny
 
!💕
 
zjawiasz się znienacka
rozpalasz mnie sobą
jak mam żyć?
jak być stonowaną osobą?
 
!💕
 
tyle dni rozłąki
kamienny szaniec wpół drogi
i nagle telefon dzwoni
z ciszy nic sobie nie robi
 
!💕
 
Zdjęcie
 
!💕
 
jak ma żyć teraz, kiedy
rozerwałaś me myśli
moja cisza runęła
zakonnicy przyszli
 
!💕
 
i krzyż niosą i bicze
i gwoździe gubią po drodze
kaźń się szykuje dla mnie
- o boże!
 
!💕
 
świat mój podpaliłaś
ogień rzuciłaś na szaniec
marzenia zastygłe ożyły
pękł w spodniach zamek
 
!💕
 
i zasysam tęsknotę
do pocałunków rzuconych
słów wypowiedzianych
w zakręcie, drogi zakurzonej
 
!💕
 
weź mnie w siebie za ręce
pozwól kochać się z Tobą
ogrzejmy razem to co było
niech na stosie Miłość płonie!
 
!💕
 
 
!💕
💕 ja i Ty, tą Osobą!💕
!💕


Amadeusz, autor 15.07.2017