czwartek, 13 lipca 2017

💕.. trzynastego przed zaśnięciem, wiersz dla Ciebie napisałem

..dla Ciebie 💕 .. dla Nas!


 
 💕🍒🍇🚗🚘💘


Czekam na Ciebie z obiadem

Dzisiaj Twoją rocznicę mamy

Ty jak zwykle spóźniony

Mijasz się z godzinami


💕🍒🍇🚗🚘💘


Obiad pyszny zrobiłam

Lazanię, którą lubisz

Wino półwytrawne dla siebie

Ty, wina wciąż nie lubisz


💕🍒🍇🚗🚘💘


I żeby Cię zaskoczyć

Odlotowo się ubrałam

Znam Twoje potrzeby

Jestem w tym doskonała


💕🍒🍇🚗🚘💘


Mija godzina, mija druga

Przez balkon Cię wypatruję

Samochodu jeszcze nie widzę

GPS Ciebie - dla mnie zlokalizuje


💕🍒🍇🚗🚘💘


Co widzę? Co Ty robisz?

Jeszcze tam pojechałeś!

Jesteś moim Mężczyzną, dla mnie -

O kwiatach nie zapomniałeś! 💐


💕🍒🍇🚗🚘💘


Jeszcze dziesięć minut

Usłyszę Cię na schodach

Obiad gorący podany

I ja w Twoich ramionach


💕🍒🍇🚗🚘💘


Rocznice są takie piękne

Wspaniałe zapachy kwiatów

I to Twoje całowanie słodkie

Od niepamiętnych czasów


💕🍒🍇🚗🚘💘


Wieczorem pójdziemy do teatru

Potem teatr będzie w domu

Rozpalisz mnie swym dotykiem

Poczuję ten wigor jak za młodu!


💕🍒🍇🚗🚘💘


I pójdziemy się kochać

Bo Ty lubisz mnie bardzo

I te Twoje delikatne pieszczoty

Dla nich - iść z Tobą warto!


💕🍒🍇🚗🚘💘


Potem jeszcze nim zaśniesz

Wierszem wszystko opiszesz

Lubię czytać Cię bardzo

A Ty, lubisz sen i ciszę


💕🍒🍇🚗🚘💘


Ile jeszcze tych rocznic?

Ile obiadów, kolacji?

Ile spacerów do kina, teatru?

Ile seksu dla wspólnych żartów?


💕🍒🍇🚗🚘💘


Kocham Cię! Kocham!

Mężczyzno, serca mojego!

W Tobie wciąż jestem zakochana!

Widocznie tak być musi 💕 kolego!


❤💚💜💙💛😍


Amadeusz (rocznica urodzin) 13.07.2017, autor



 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz