niedziela, 9 lipca 2017

💕 ... Ty, zawsze miałaś takie oczy piękne!

..dla Ciebie 💕





wspomnieniem lekką mgłą - o Tobie!
- co robisz teraz? - ktoś inny, przy Tobie?
pytania mnożą się codzienne
- Ty, zawsze miałaś takie oczy piękne!

@💕

te dwa żródlane odbicia
żadna kobieta nie ma takiego przebicia
studnie dwie do serca Twego
- kiedyś wskoczyłem do niego!

@💕

daj mi Siebie jak dawniej bywało
chcę poczuć usta Twe, dotknąć ciało!
chcę, abyś powieki zamykała upojnie
gdy czekoladka, barwiła się wymownie!

@💕

daj mi Siebie w czasie niedługim
bo tęsknie do miłości kruchej
do Ciebie tęsknię, łaknę Twych słów
- Ty jesteś mój Anioł, ja Twój, Stróż!

@💕

życie upływa w rozłączeniu
Oboje jesteśmy w zagubieniu
życie odrębne scenariusze ma
- pamiętasz Nasz spacer, gdzie Ty i ja?

@💕

nie chcę Cię smucić, bo już jesteś
chcę Nas rozweselić jeszcze
pokój na piętrze i niebo wśród gwiazd
dotykać palcem, cieszyć się tam... wraz!

@💕

otwarłem serce przed Tobą
pewnie mnie czytasz teraz "mnogo"
jeżeli zechcesz, to wszystko będzie
- po co obwieszczać to wszędzie?

@💕

będę dla Ciebie
a Ty dla mnie
uczucia po latach nie zgubisz
nawet topiąc się w wannie

@💕

marzenia urzeczywistnić - jeśli się da!
więc mój samolot startuje
niebo do Ciebie
pilot zna!

@💕

Amadeusz, autor 09.07.2017

...znowu będziesz mą Królewną!
 

1 komentarz:

  1. Witam Cię Amadeusz...czy ja czymś w komentarzu uraziłam Cię że na G+ jestem zablokowana u Ciebie...nie mogę dodać komentarza... pozdrawiam post tylko dla Ciebie..

    OdpowiedzUsuń