niedziela, 16 lipca 2017

💕 ... zanęta dla pań, strata dla panów!



!💕

zmąciła się woda
rzuciłem zanętę
może kilka rybek więcej
przypłynie na zachętę

!💕

i podobnie w życiu
rzuciłem przesłanie
serc 💕  zawirowanie
może kilka pań odpowie
stracą przez to, panowie

!💕

ot, życie się kręci
na fali, na toni
okręg do okręgu
jak statek tonie

!💕

żyjemy dla świata
dla bliżniego serca
szukam Cię Kobieto
ja AMO z szaleństwa

!💕

kiedy'm Cię odnalazł
zmęczony okrutnie
podałaś mi w sercu
źródlaną jutrznię

!💕

ugasiłem pragnienie
za Tobą spoglądam
chciałbym być dla Ciebie
mężczyzną na pląsach

!💕

więc na randkę chodż!
na podryw!
na całość!
wakacyjna pora, szyku doda!

!💕

słodycz w słowie
słodycz w głowie
na języku
cześć psotniku!

!💕

zanęta rzucona
pani rozochocona
a kawaler pełen wrażeń
wędkę kręci, sak podbiera

!💕

teraz Oboje w sieci G+
dobrze im zapewne leci
zamącona woda -
rozumu nie doda!

!💕

Amadeusz, autor 16.07.2017



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz