niedziela, 9 lipca 2017

💕 ... znowu będziesz mą Królewną!






Twoje ciało dziś czytałem
oko, biblię z nocy otwierało
i cieszyło mnie wspomnienie
z dawien dawna wspólne uniesienie

@💕

bo gdzie moje myśli teraz
tam i Twoje życie wciąż przeciera
wspólne sprawy i kochanie
- więc kto dzisiaj leży od ściany?

@💕

zaczytany byłem bardzo
że usnąłem przed dwunastą
nawet palcem przesuwałem
kontaktu w książce "tele" szukałem

@💕

dzień słoneczny, noc uśpiona
ani Ty kochanka, ani żona
więc dlaczego wciąż Cię czytam
Kobieto, nie mojego życia?

@💕

Twoje ciało takie skromne
prześwituje przez koronkę
te falbanki i buciki budzą mnie
- staję się kogucikiem

@💕

i obwieszczam dziś na stronie
że za Tobą serce płonie
że spotkanie jest na pewno
znowu będziesz mą Królewną!

@💕

Amadeusz, autor 09.07.2017

jesteś dla mnie w sercu ścieżką
nie zgubisz się w lesie ze mną