środa, 2 sierpnia 2017

... czas, to forma życia




nie pojawisz się już
i nie nazwę Cię - Moja!
nie te dni, ani inna
pora na amora

nieudane miłości
pełne sprzecznych relacji
każda coś chciała ugrać
nie gram z nonszalancji

nie szukam kobiety łatwej
ani tej po trudach życia
jest mi tak jak teraz dobrze
czas, to forma życia

nie czekam w urojeniach
że zjawi się księżniczka
księżniczek osobiście
nie trawię, ot osoba brzydka

i choć codziennie wstaję
radośnie i na wolnym
wakacje mego życia
przeżywam roztropnie

nie można mieć wszystkiego
nie można miłości pierwszej tracić
to co mnie w życiu spotkało
to piękno, to nutka strachu

słowa w rymach układam
cieszę się każdym słowem
wiem, że na te słowa czekają
inne białogłowy

wiersze są moim życiem
wspomnieniem pięknych chwil
i tego, że kochałem
i że ktoś kochał mnie

burzę czasem ciszę
czasem chce mi się wyć
Tej którą kochałem
w sercu mam do tych chwil

więc, niech nikt nie myśli
że za miłością żegluję
moja łódź już osiadła
i mielizny pilnuje

Amadeusz, autor 02.08.2017
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz